Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Selasa, 25 Oktober 2011

Review: Nice Coffee Station, Platinum Walk -Series II






Hmphhh.. ekcelli mood tengah down sket pasal Rayyan sakit. Tapi nak jugak post entry barukan, haha. (Sedihlah sangat!) Well, aku gi makan kat sini ni sebenarnya sebelum Rayyan sakit lagi so dah agak lama gak terperam. Mase tu hari weekdays tapi ntah nape tetiba tekak aku cam nak gi makan kat sini. Lagipun Rayyan asal lalu situ je dia dok tunjuk jari sampai tertonyoh-tonyoh mata kaler biru aku ni demi nak soh aku gi situnye pasal! Dah le tengah drive ketika itu! Ha-ah ye, dulu aku penah cite pasal restoren ni tapi taim tu aku order menu lain. Bagi yang nak bace boleh gi kat sini ye.

Maria kena tunggu lame hehe... siannn.... burpppp!!!

Hari ni aku nak terai Fish & Chips dia tapi mamat Filipina ke Myanmar tu kate fish finish so aku maleh nak revise buku menu tu terus order Chicken Chop with Black Pepper Sauce je. Maria lak makan nasik lemak dengan kari ayam. Ayor aku Honey Dew Shake dan Maria amek Green Apple Shake.



Chicken chop tu rasa dia biasalah. Takdelah x-factor sesangat tapi ayam dia lembut. Sos dia pun standart Black Pepper ajelah. Nasi lemak Maria tu nampak menarik tapi aku tak larat nak rase sebab perut tinggal ruang udara je untuk bernapeh. Tapi okehla kot sebab Maria takde plak nak buwek, heheh! Yang menarik sekali aku rase air dialah... so yummmmeehhh!!! *Pastu semput minum ais padan muke*

Ni akunye Honew Dew Shake. Sebenarnya de aiskrim atas dia tapi Rayyan dah bedal!

Marianye ni Apple Green Shake

Servis kali ni agak kelembapan stokin sket la plak berbanding taim aku gi makan malam tu hari. Si mamat FIlipina ke Myanmar ni dok la explain kat aku nape lambat sangat sampai nasi lemak si Maria tu tapi aku sebenarnya tak dengar + tak paham ape dia kate so sebelum aku malu, aku ngangguk dan kate, "It's okay. Never mind." Dengan bangganya dan berharap dia tak datang membuat cubaan sembang dengan aku lagi lepas tu, haha.

Ni mase Rayyan masih ade gigi arnab itu huuuhhuuuu.... skang dah takde rabbit dah!

Canerpun aku salute depa ni punye hospitality... mase aku gi bayo pun mamat lagi sorang kat kaunter tu pun dok cakap sori manyak kali dan cube explain nape lambat. Tapi takperlah sebab aku tak paham jugak! Akaka...

Notakaki saiz tujuh:
Aku yang pekak ke atau dorang cakap pelan ek? Hrmmm....(Pekak taknak ngaku! Ahaks!)


Signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .