Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Rabu, 28 September 2011

JJCM: Secret Recipe Wangsa Maju



Dapat makan sekali-sekala kat Secret Recipe ni memang best. Tapi jarang la nak makan kat sini sebab harga untuk 2 orang makan je pun dah same rege ngan beli lauk ikan sayur kat pasar untuk seminggu. :12: Biasanya kiteorang gi sini bile ade occassion tertentu atau waktu tertentu la cam sambut besday ke atau tuan ghumah dapat bonus kaaa hihi... Kali ni Maria nak belanje duit raye dia. :mHurm: Sile jangan terpedaya ye... itu cume agenda supaya aku bawak dia gi kedai buku carik novel aje motip utamanya!



Okeh, ni air feveret aku- Chocolate Banana Shake. :mKorek: Tipu. Selalu aku order air apple tapi baru la ni tau ghupenya ade air yang sedap ini haha! Konpem lepas ni aku order air ni aje!



Ini Maria punye. Fish and chips for kids. Dia punya dip tu best. Wahhh sume aku tau best ke tak kan? Memanglah! Kan aku yang nak wat review so aku kena la rase order orang lain gak! :pandaGeli_05: Heheh... (Maria dah bengang aku asek cedok dip dia je sampai nak licin akaka...)



Okeh, ni aku perkenalkan feveret aku forever- Seabass in green sauce kot nama dia. Sesape yang ade simpan resepi sos ijau tu silalah bagi aku ye. Sangat sedap tapi nak wat sendiri kat umah kompem failed!


Notakaki saiz tujuh:
Sebelum nak balik tengah beratur nak bayar sambil tengok bil-
"Ummiiii, mahalnya. Camni tak jadiklah kakak nak blanje. Bayar pakai duit ummi ye!"
Kata Maria sambil sengih. Hukkk....



Signature

4 ulasan:

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .