Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Ahad, 19 Oktober 2008

3 in 1: Princessess Birthdayyyy!!!!

Lepas maghrib udah selesai majlis pertunangan adik iparku, aku rancang senyap2 nak adakan sambutan majlis harijadi 3 besday girl ni yeitu anak aku, Maria (DOB: 22 Oct); bondaku (DOB: 07 Oct) dan mak mentuaku (DOB: 20 Oct). Yang tau pun Maria sorang la sebab dia dok intai aku wat kek kat dapur pagi tadi. Seronoknyer la dia bukan main kepalang nengok hajat dia kesampaian. Ate kesahnyer dia dah mintak aku wat tema barbie ni 2 tahun yang lepas lagi tapi since tiap kali raye misti kena dekat2 hari raya, asal hari raya misti jatuh kat harilahir dia so mana la aku ingat. Yang ade dalam kepala rendang, rendang, rendang! Ngehee... tapi tawon ni aku cuba gak la mengingatkan diri aku yang kaki pelupa ni supaya buat gak. Sian gak laa nengok dia asek tanye Ummi kate dah janji nak wat kek Barbie? Kalau korang bleh tahan ke? Huishhhh... bersalah tahap gaban tuuu... So, selesai la sumenyer. Barbie yang baju kuning tu yelah Princess Maria, yang baju merah yelah wannyer, Princess Dolly dan baju biru wannyer lagi satu, Princess Rahimah. Dalam pada tu, cu dorang ni beli lagi plak sebijik lagi kek suprise import dari secret recipe. Tambah lagi kek bertunang tadi.. hmmm, kenyang kek la kami malam ni!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .