Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Ahad, 8 Julai 2007

Selamat Bernikah Sepupu2 ku..


Semalam supposed aku gi turun Ipoh sebab majlis akad nikah sepupu aku. Muffinnyer aku dah siapkan dah dari kelmarin tapi sebab aku kena tunggu Fieza nak amik muffin, apam dan keknya semalam, so aku tak dapat la pergi. Abang aku dah culik mak aku pergi sane malam tadi so tinggal la aku kat sini.. huaaa!!.. Anyway, mak aku dah bawak la pergi sekali muffin yang aku hadiahkan untuk sepupu aku tu. Pas2 adela lebih2 tu aku buatkan terus untuk sanak-sedare dan tetamu yang datang nanti. Promote jangan tak promote! Theehee..

Pagi ni kol 8:30 aku bertolak g Ipoh amik mak aku sebab kami nak ke kenduri kawen 2 pupu aku pulak kat Kamunting. Ujan punya la lebat.. tapi yang bestnyer lauk orang kampung memang xde bandingannyer kat KL ni. Humang aiiii sedap giler babas!! Tapi nak tambah malu la pulak.. har!Har! Yang barannyer, can u all imagine, aku bertolak ke KL balik kol 3.30 pm gitu tapi aku bleh sampai umah kol 10:00 malam (tolak brenti solat dan minum sejam)! Aku balik Taiping je wehhhh bukannye balik negeri lainnnnnnnn!!!!! What happened la kat jalanraya Mesia ni.. aku pun heran. Jammed memanjang!! Ngapeeeee laaaaa..!!!! Nasib aku tak tukar jadik Fantastic Four semalam!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .