Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Ahad, 5 Mei 2013

Mr. Spidey & Macaroni attack!



Harini alhamdulillah dapat order dari jiran belakang umah, Puan Suriani untuk besday anaknya Alif yang ke-5 tahun. Kek coklat ni memang saya suggest disalut dengan coklat ganache aje sebab saya tau budak-budak kalau pasal coklat memang giler! Puan Suriani request 1.5kg sebab dia nak hantar ke taska besday boy tu. Seronok betul si Alif masa tengok kek ni . Mekasey mama belikan Alif kek heheh! Saya suke! Ngee...



Lastly, mekaseh gak pada semua yang memborong makaroni cheese saya hari Jumaat lepas. Untuk pengetahuan sume, pada hari tertentu (dimana tahap kerajinan adalah melebihi paras biasa hehe...) maka saya akan announce Special Menu of The Day dan menu ni akan berubah-ubah dari masa ke semasa. Oleh sebab itu, kalau korang nak tau apa latest offer, better korang Like page SugarPlum's Kitchen tau kalau tak nanti jadik macam offer ni- tak sampai 2 jam saya bukak offer sumenya dah sold out! ;P Sayang korang! Muahhh!

Signature

4 ulasan:

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .