Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 2 Julai 2011

Hepi besday to me... Ngeee.. (Sile ikut style Ucop Wilca)






Kakak aku bagi. *Serius nak nanges okeh!* (Tetiba rase nak manje cam kucing bleh tak? Ngeee...)


Hehee... lame upenye aku dah berada di muke bumi Allah ni. Diam tak diam dah 35 tahun dah... tapi susahkan nak expect disebabkan muke aku yang sentiase 18 ini, :25: ahaks! (Sile hantuk kepala!) Ekcelli entry ni aku tujukan KHAS buat sume yang sudi wish aku since dari awal pagi. *Emo* Orang pertame yang wish aku yelah Sen Heng (nampak no nak soh aku nambah utang! Haha!) Seminggu sebelum dorang dah pos kad beday bagai. Kan main lagi korang membodekkan; kan, kan? :03: (Mana la gift voucher besday dari Jusco ni? Tak muncul-muncul pun lagi? Ko tak aku dah bleh rembat kasut baru dah! Ngeee...)


Bintang tu bleh goyang-goyang lagiiii... kan main membodek!


So pepagi tadi bukak FB penuh dah Wall aku ngan wishes. Thanks a lot gals & guys! Awal tol korang bangun pepagi Sabtu ni kan? Haha... unbelievable! :mNo: Aku terpakselah pasal anto Maria gi Larian 1Malaysia kat sekolah. Kalau dapat nasik ayam dia kate nanti dia bagi kat aku wat hadiah. Bijaknyaaa...


Maseh la weh! Kalau takde FB ni haram korang tak hengat besday aku kan? Haha!


Ekcelli ni 1st taim aku ALONE di harilahirku, :puteh_29: owh... sadisnya! Ibunda tersayang gi attend kenduri kat Ipoh, hubby lak gi kursus kat Lumut... tinggallah aku bersama bodyguard-bodyguardku ini (nama je bodyguard tapi taim aku tulis ni pun depa tak bangkit pun lagi!) Bile dok sensorang mule la tingat mase kecik (dia mule daaahhhh...!!!:09:) Mak aku memang orang yang sangat alert ngan besday anak-anak dia. Sebulan atau seminggu sebelum besday kiteorang adik-beradik, dia dah belikan hadiah dah. Pastu bungkuih siap-siap letak atas lemari. Bile kami tido malam, kalau sebulan dia dah beli, alamat sebulan la kami tido ngan mulut menganga pandang hadiah atas lemari tu sampai pagi. Tapi normally bile lagi 1,2 hari nak besday tu sure demam pastu mak akan kate,

"Tulah. Orang tua kata jangan dok ingat besday tu. Nanti demam. Korang degil!"

Abes caner tak tingat kalau dah hari-hari dok tengok hadiah ataih kepala! Itulah mak saya yang bernama Dorothy itu. Lagi satu dia ni Super Sensitip. Blom apa-apa sure dah banjir dulu. Aku belom lagi setat wat persembahan ataih pentas (mase sekolah rendah dulu la) dia kat bawah dah srot, srot dah. Nak tengok abang kena operate appendix, dalam lif blom sampai dia dah banjir habes dah. Sampaikan tengok AF orang lain kena AFUNDI keluar, dia gak yang nanges sakan. Tu pasal la aku tak masuk AF!


Domino ni kasik lambat ngat! Aku dah belasah Pizza Hut semalam! Hehe...


Tapi harini wanita yang melahirkan aku tu takde. Selalunya dialah orang ke-2 (pertame suami daa... heee...*malu*) yang akan peluk dan wish aku nanges-nanges. Oleh sebab itu, harini...

Aku la plak nak nanges!!! Uwaaaa... makkk!!! Pak ustaddddd!!! Janganlah tinggalkan akuuuuu...!!! :mCry:


Ekhem!!! Takkan message je yang? Heee... Dengar cite kat Lumut tu manyak menda cantik-cantik dan mulah-mulah! Ngeee...


Signature

3 ulasan:

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .