Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 2 Mei 2009

Rest skjap (1 hari je...)

Ini hari saya memang sudah set- SAYA MAU REHAT! Hehee... Oleh sebab itu saya ke Batang Kali yeitu umah kakak saya untuk wat surprise besday dia & anaknya. Ekcelli memang dah lame rancang benda ni. Saja jelah sebab bukan selalu pun dapat gi umah dia, habis2 time raya tu pun kalau dijemput, :pandaGeli_11:!

Haaa.. misi kiteorang ni bukan saja2 tau. Kiteorang nak bagi dia terkujat sket. Dia cume tau yang kiteorang nak bawak makan2 aje tapi dia xtau yang kiteorang ni sudah kongsi duit beli TV baru untuk dia, Flat TV lagi, okay, kelassss!!! :girl_16: Memula mak saya soh dia teka anak-beranak, kalau salah mak saya angkut balik. Naseb baikla besday mom tu jawab betul, ko x tengok kotak jelah! :mHaha: (Jahatkan kiteorang?!)

Sebelum rasmikan TV baru, kiteorang bedal dulu la makan tengahari. Mak saya masak beriani dengan lauk ayam kurma dan agar2. Anak sedare saya masak jemput2 jagung. Saya punya task masak ayam goreng lada hitam dan acar goreng. Saje nak wat surprise lagi, saya bawak kek (yang supposedly saya nak bawak sebijik untuk acara potong tapi dah dibedal separuh oleh anak2 Encik Hasloni 2 ekor kat rumah tu malam semalam) dan sket cupcake. Konon nak terai la wat cupcake tapi pengkritik makanan saya yang berpengalaman selama 70 tahun tu kate, :girl_10: "hmmm toksahla hang wat lagi dah, aku ghasa muffin hang lagi sedap la..." huuhuuuu! :mSurrender:

Lepak2 udah le petang, apalagi, balik ah... To my sis, Salina & niece, Siti Khadijah: 'Happy Birthday to both of You!' Moga Allah tambahkan iman dan rezeki selamanya, amin!

:girl_9:Free Signature Generator

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .