Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 27 Disember 2008

Jom yop gi Ipoh!

Memang takde dalam perancangan nak gi Ipoh sebenarnyer sebab jemputan ke kenduri doa selamat & sambut 50 tahun anniversary maklong aku ni datang last minute. Tapi aku sian gak kat mak aku yang terpisah ngan adik-beradik nun di Ipoh nun sedang dia kat KL ni bertahun2 skali baru dapat jumpe, tu pun kalau ade event cam wedding ke hape, kalau tak memang tak ketemulah dia. So aku just tawakal kalau ade rezeki Allah bagi aku dapatkan hotel waktu2 last minute ni maka aku akan pergi la, if not; tak. Nak jadik cerita, alhamdulillah la dalam berpuluh hotel yang aku tepon tu, ade la satu yang tinggal 2 je bilik kosong. Tu pun kat hotel yang x berapa macam boleh panggey hotel la... Namanya Tambun Inn, lokasinyer betul2 sebelah jerat cina ngan karaoke lounge! Adussss.... Xperlah, dah rezeki kat situ...

Sebelum bertolak ke sana, aku tetap laksanakan dulu amanah dari Cik Awin yang bakal bergelar pengantin tak lama lagi ni. Hehee... mekaseh jemput akak siap2! Tell u the truth, selama akak bergelar tokey muffin ni, cume Syahda ngan Awin je yang pernah jemput akak ke majlis walimahnyer, yang lain mintak hantar muffin aje! Thee.. tapi xperlah kan, itulah namanya rezeki. Kali ni Awin order untuk majlis perkahwinan sahabatnya di PD, Faeza & Rafiq. Satu la yang pasti, budak Awin ni memang hantu blueberry muffin, same la ngan ibunya, 2-2 hantu blueberry muffin. So kalau order untuk orang, mesti ade gak order untuk makan sendiri gak. Temanya Royal Yellow tapi aku tak berapa pasti adakah kaler yang aku hasilkan tu menepati kaler diraja ke tak sebab hubby aku kate tak. Hmm... takpelah, tolak tepi pendapat hubby untuk yang ni... hehee... To Awin, mekaseh ye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .