Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Khamis, 31 Julai 2008

Minggu Yang Menyeksakan.. (bagi seorang ummi i guess!?)

Minggu ni aku agak tegang+blur+tenat sket... sumenyer sebab aku masih lagi sakit mata (in fact dah attack belah kiri pulak), pastu pulmicort plak dah habis dan aku dah puas pusing merata klinik tapi sumenyer kate xde stok dan worst thing aku found out, pulmicort dah kene banned???!!! Ade sesape yang tau tak pasal benda ni bleh bagi solution ape patut aku wat? Huhuuuu... dah seminggu hari2 kene attack asthma ni since pulmicort dah xde.. dah lembik dah mak ni!!! Tolong anyone??? Lagi worst Maria pun demam since last Saturday & doktor kate dia suspect denggi!!! Aduhhhh.. hebat tol dugaankuuuu... Tapi camnerpun, amanah tetap amanahkan? Since aku dah berjanji ngan Kak Sofea dari Sentul untuk watkan muffin dia, so aku lunaskan jugak. Dan malam ni aku anta muffin dia (masih ditemani hubby sbb aku still xleh pakai lense) untuk dia bawak balik ke Teluk Intan untuk majlis kenduri doa selamat. Aku harap sangat Kak Sofea suka design tu sebab aku lansung x dapat nak fikirkan design untuk adopt kat muffins tu! Selepas daritu, kami anak beranak terus ke Klinik Kita dan doktor ambil sampel darah Maria untuk diperiksa. Anyway, result cume dapat keesokan hari so berdoa jelah dia okay. Hopefully Allah kabulkan doa aku di malam Isyra' Mikraj ini.. amin!

1 ulasan:

  1. Farah..siannyer, maria camner? hrp sume ok yer...farah kna g klinik la, tukar ubat lain plak..la ni plak cuaca x menentu, senang j dtp attack kan? hmmm....take care ok!

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .