Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Ahad, 13 April 2008

Happy Birthday Dayana & Daniel!

Yak yak yeaaa... akhirnya aku dapat balik masuk dapur buat kek! Har! Har! Entah nape rindu bangat la plak lame tak pegang tepung... perghhh.. best giler! Ni kire 1st job aku la selepas beberapa bulan brenti since Jan 2008 haritu lagi. Ni pun sebenarnye bukan la sesape order pun tapi aku yg teringin nak watkan moist choc cake untuk 2 orang besday boy & girl ni: Daniel & Dayana, anak2 sedare aku.. Tapi jangan tertipu ye, kek yg butter tu kek beli kat kedai, bukan aku yang wat! Har! Har! Cantik giler tu.. x mungkin akunyer hasil keras tangan de... ntah bile le aku ni nak pandai ntah.. !
Antara menu lain yang ade kat majlis harijadi depa tu hari yelah laksa, sandwich, hairstring carbonara (haa.. yg ni pun aku wat ni, jgn mara haa.. ), puding jagung, serimuka, pulut kuning, rendang dan ade lagilah yang aku pun dah lupe sebab gambo x sempat nak snap. Hehe.. so enjoy gambarnyer!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .