Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 9 Jun 2007

3 Abdul Birthday & Father's Day Celebration

Hari yang bz. Heheh! Aku bangun pagi ni terus je masuk dapur kukus apam yang diorder untuk wedding gift. Lepas tu buatkan frosting untuk birthday muffin 3 Abdul (gelaran yang anak aku ngan sepupu2nya dapat sebab lahir bulan yg same!) Tahun ni temanya yelah Spiderman3. Maka jenuh la gak sbb ade 2 muke spiderman yang aku kene lukis! Kes naya tol.. tawon depan jangan la pulak kuar kembar spiderman kaler biru, merah, kuning ke.. teruk aku weh! Har! Har!

Lepas wat frosting, aku kuar lak jap g supermarket carik lauk nak masak. Balik tu baru sambung balik. Ade le dekat 3-4 jam gak aku melukis sebab selain dari wat muke spiderman, aku buat skali muffin yang aku nak hantar ke rumah anak yatim Nur Iman kat sini nanti. Yang tu aku pakai design rose je sebab nak cepat. Lagipun aku pakai whipped cream, so sebelum dia cair, baik aku pikirkan design yang cepat siap supaya aku boleh sumbat dalam peti ais dengan segera. Hehe.

Akhirnya dalam kol 2:00 pm barulah aku siapkan buat sumenyer. Masuk dapur masak mee sanggul pulak untuk bawak ke Klang nanti. Finally kol 5:00pm aku pun bertolak la. Takde ape pun yang aku nak cerita yang sebenarnya sebab aku tak ingat almost 90% apa yang berlaku.. inilah akibatnya kalau makan ubat sebelum g jalan! Skang aku dah rugi satu event! Hampehhhh.... Anyway, to 3 Abdul; 'Happy Birthday!!'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .