Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Ahad, 27 Mei 2007

Aduhaiiiii laaa anak Ummi..!

Actually harini aku dah plan untuk bersenang-lenang sepanjang hari disamping menggodam website aku sendiri (dah takde keje la tu namanyer kan..) Memandangkan harini hari Ahad, cuti skolah plak tu, ayah budak2 ni g outstation... so aku ingat memang aku akan cuba menghabiskan mase aku dengan sesuka hatinyer.. wakaka! Make sepanjang hari aku pun bermalasannnn jelah..
Dalam pada tu, anak sulung aku si Maria tu dok la berulang kali tanye aku bila
nak buat muffin atau kek lagi. Dia tanye harini takde order ke sebab dia rase tak sabar nak makan kek aku lagi. Aku pun malas la nak layan dia sebab aku baru je nak berehat harini selepas menyiapkan order yang alhamdulillah tak putus jugakla sepanjang bulan ni. Tetiba tengah aku mem'bege'2 website aku, Maria muncul belakang aku sambil cakap dengan nada slownyer; "Umi ni kalau org lain order, Umi buat je kek atau muffin, tapi kalau kakak yang mintak, Umi taknak buat.." Aku pun terus la tersentak cam kena petir dengar kata2 dia.. terus aku bangun g dapur & buat kek sponge. Bila dah masak, aku nak g panggey dia, skali tengok dia dah tertido kat kosi panjang menunggu nak makan kek aku.. Huaaa.. siannya anak Ummi! Sorila sangat sayang!
Akhirnya bila dia bangun, dia terus tanye aku nak makan kek. Lega hati aku dapat tengok dia makan sepuas2nyer.. maafkan Ummi ye sayang..

Moral of the story: Jangan sesekali abaikan anak.. nak godam tunggu depa tido, ok! Theehee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .